Life Forum

Welcome to our forum. Feel free to post a message. You can find more information of us on http://www.lifegathering.co.nr.  

Life Forum
Start a New Topic 
Author
Comment
3 tilbud fotograf Ringkøbing

Fototilbud.dk har over 10 års erfaring i fotografbranchen med at matche virksomheder med dine ønsker. Udbudssiden Fototilbud.dk er en både kontant og brandgod internet fotografhjælp, som sørger for at indhente de mest egnede 3 tilbud fotograf Ringkøbing på reelt fotografassistance. Kvalitetssikrede fotograffagfolk tilbyder som en selvfølge at yde hjælp hele vejen rundt i Ringkøbing-Skjern kommune f.eks.: Søndervig, Vedersø, Sønder Vium og Nørre Bork.

Cirka 7½ minut er den tid, du skal bruge på at udfylde opgaven i fotografskemaet og sende den ind til Fototilbud.dk. Vore partnere står parate til fotografprojektet! Bestil på ingen tid 3 fotograf tilbud til en attraktiv pris. Opdatér fotografskemaet straks og få tilsendt hurtigt 3 dugfriske eksperttilbud fra konkurrerende håndværkere.

3 tilbud fotograf Ringkøbing

Hver måned leverer vi mange virkelig billige tilbud fra veloplagte fotografer. Dynamiske og flinke fotografer gør sig rede til fotografopgaven hos dig. Vi sender opgaven i udbud blandt vores kvalitetsbevidste fotografpartnere i region Midtjylland.

Automatisk korrektion af fiskeøjeeffekt i Photoshop

Fiskeøjeobjektiver er ikke dem, du vil bruge mest (eftersom alt for mange fiskeøjefotos har en tendens til at blive alt for gamle, alt for hurtigt), men rigtigt anvendt kan de faktisk være fascinerende. Jeg bruger af og til mine til bygningsmotiver i storbyer eller til billeder taget i snævre omgivelser. Men oftest bruger jeg dem til fotografering af sportsbegivenheder, hvor de er gode til væg til væg-gengivelse af for eksempel et stadion eller en indendørs sportsarena. Eller jeg bruger dem til at indfange et hold sejrsjublende sportsfolk ovenfra - eller aktiviteterne på banen taget fra et lavt perspektiv. Alle er ikke lige begejstrede for den afrundede effekt, der skabes med et fiskeøjeobjektiv, og hvis du er en af dem, er der hjælp at hente.
For Photoshop kan automatisk fjerne de afrundede linjer og give dig et motiv, som i højere grad ser ud til at være taget med et Super-vidvinkelobjektiv end med et fiskeøje. Ãbn fotoet i Photoshop (Bemærk: Virker kun i Photoshop CSS og nyere), og vælg i rullemenuen Filter punktet Linsekorrektion (Lens Correction). I dialogboksen til højre klikker du på fanen Automatisk korrektion (Auto Correction) Og sætter flueben ud for Geometrisk forvrængning (Geometríc Distortion). Filteret vil nu undersøge de EXIF-data, der blev registreret i dit foto, da du tog det, for at identificere dit objektiv. Herefter finder det selv ud af at korrigere billedet, så "fiskeeffekten" forsvinder og erstattes af et fladt, super-vidvinkeludtryk. Eftersom du nu ved, hvordan du fjerner de runde linjer, vil du sikkert i mange tilfælde foretrække at bevare dem frem for det flade look, men glæd dig over, at du har valgmuligheden.